Що таке дитяча акторська студія в наш час? Це не просто вміння створити потрібний образ, одягнути костюм і перетворити дитину на кілька хвилин в якогось казкового персонажа.
Викладачі студії вчать юних театралів бути більш розкутими, не боятися публічних виступів, знаходити нових друзів. Недостатньо правильно поставити дитині голос або навчити гарно рухатись. Передати свої емоції через пісню чи танець, як актор прожити і наповнити їх сенсом, отримавши при цьому творче задоволення - ось суть виходу людини на сцену.
Як розповідає керівник студії Олег Натяжний, студія має свою традицію – кожного півріччя підводити підсумки своєї роботи.
У грудні та травні для батьків юних театралів влаштовують своєрідні батьківські збори, де вони зможуть подивитись на результат роботи своїх дітей.
Олег Степанович розповів про те, як підводили підсумки:
«Щодо результатів за півріччя можу сказати одне, що нам є куди рости і є над чим працювати. Не слід забувати, що група нараховує 35 осіб, а це дуже велике навантаження та відповідальність. Всього ми з дітьми займаємось по дві години три рази на тиждень, за цей час нам треба якомога більше настанов дати кожній дитині окремо, але ми не падаємо духом та працюємо на повну силу. На заняттях учні розвивають увагу і пам'ять, освоюють елементи переживання і втілення, зустрічаються з літературними героями, намагаються зрозуміти причини їх вчинків, знайомляться з жанровими особливостями майбутньої вистави.
Ми занурюємо дітей у світ фантазії, яскравих образів, величезних можливостей для акторського перевтілення. Програма занять включає такі напрямки, як: акторська майстерність, сценічний рух і сценічна мова
Важливим фактором є те, що підсумки за півріччя робляться не тільки задля того, щоб потішити батьків, під час перегляду номерів ми оцінюємо потенціал та пророблену роботу кожним членом студії. Проаналізувавши виступи дітей, я скажу, що в цьому році молодші трохи були слабшими, старші діти були більше цікавими. На мою думку, основну роль в цьому грає вік, тому що молодшим складніше концентрувати увагу, слухати та чути викладача. Це також зумовлено тим, що старша дитина більше сформована, як особистість, і в цьому плані з нею легше працювати.
Не можу не відмітити, що своєрідною родзинкою нашого показу було те, що репертуар діти обирали самі, ми спеціально не нав’язуємо якийсь свій смак, а допомагаємо розвивати власний. Зараз ми підвівши підсумки, активно працюємо над більш складним творчим завданням - казкою. Презентація нового творіння студії «Пролісок» планується на травень. Вистава - це завжди колективна творчість. Уміння працювати з партнером, почуття відповідальності і навіть дисципліна, свобода в запропонованих обставинах, пошук свободи в рамках – це те, чому ми плануємо навчити дітей в межах підготовки казки. Я дуже радий тому, що не зважаючи на всі труднощі, у дітей «горять» очі, вони готові працювати та розвиватись, а це найголовніше. До зустрічі на прем’єрі!»
Спілкувалась Марина Гайворонська